tiistai 24. heinäkuuta 2012

Synttäri tiistai

Synttäripäivää tullut tässä vietettyä, kovin vhh-linjalla ei ole tullut mentyä mutta sallittakoon se nyt tällaisellä syyllä. Töihin tein tämän näköisen synttärikakun


Pohjana oli murskattuja fanipalakeksejä. Täytteeseen tuli vaniljakastiketta, mango tuorejuustoa sekä kerma-dumleseos. Oli aikas namia ja näyttihän tuo hyvin menevän kaupaksi töissä :) Itse tykännyt viime aikoina paljon tehdä just tuollasia kakkuja. Ne on kuitenkin aika helppoja ja nopeita tehdä.

Illalla tuli kävästyä syömässä Amarillossa ja nyt on vatsa niin täynnä että tuntuu että se kohta halkeaa. Alkudrinksuna toimi synttäreiden kunniaksi mansikka margarita :) Alkupalana oli viskiöljyssä paistettu maissintähkä. Pääruokana aivan ihanan mureaksi marinoitua lampaan paahtopaistia jonka päällä oli vuohenjuustokuorrute sekä lisäksi tomaatti-punaviini- ja paholaisenhillokastikkeet. Lisukkeen coleslawta, jäävuorisalaattia ja ristikkoperunoita. Jälkkäriks sellanen kunnon jätskiannos jossa oli kolme erilaista jätskipalloa ja paria eri kastiketta, kermavaahtoa ja pähkinärouhetta. NAM!! :)

Joka paikassa oon tätä nyt hehkuttanut joten hehkutetaanpa nyt vielä täälläkin :D Mulla on ihan mieletön kissakuume tullut. Tekis niin mieli hankkia sellainen tänne mun seuraksi. Yksin kun asustelen. Tähän asti on ollut paria erilaista jyrsijää mutta ei niistä sillä tavalla seuraa ole ja suurimmasta osasta niistäkin olen jo luopunut. Netistä olen paljon yrittänyt tietoa kissoista hankkia ja katsellut erilaisia myynti-ilmoituksia. Kolmesta paikasta olen nyt kysellyt vähän tarkempaa tietoa joten saa nähdä miten käy :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti