keskiviikko 7. elokuuta 2013

Uusi alku :)

Pitkän harkinnan tuloksena menin hankkimaan itselleni vihdoin personal trainerin :) Sitä on mietitty todella pitkään ja aina lykätty koska ne on kalliita ja sitä on ajatellut että kyllä mä tähän pystyn ihan itekin! No eipä se ihan niin ole mennyt. Painoa pitäs saada alaspäin ja nyt on avuksi otettu personal trainer, joka toivottavasti potkii mua persiille tarpeen tullen jne. Tähän koko pakettiin kuuluu myös ravinto- ja treeniohjeet, jotka olen eilen saanut. Ravinto-ohjeet poikkeavat aika lailla nykyisestä ruokavaliosta. Protskua tulee syötyä eniten ja rasvaa vähiten. Hiilarit niiden väliltä, tosin enemmän kuin mitä tähän asti. Saapi nähdä miten tämä homma toimii. Onneks suurimmat hiilarimäärät tulee yleensä päivällisen mukana joka on ajoitettu treenin jälkeen. Treenejä on ohjelmaan laitettu neljälle päivälle, pääasiassa kuntosalitreeniä jonka lisäksi parina päivänä viikossa myös aerobista. Aikaisemmin olen pitkälti käynyt erilaisilla ryhmäliikuntatunneilla, koska se kuntosali ei ole oikein houkutellut. Mutta ehkä nyt kun joku on neuvomassa liikkeet ja laitteet ja kaiken mitä niihin nyt liittyykin, sitä alkaa kuntosalillakin käymään toisenlaisissa fiiliksissä.

Tämä koko homma kestää 15 viikon ajan. Siihen sisältyy 3 tapaamista pt:n kanssa. Ensimmäinen tapaaminen menee lähinnä laitteisiin ja liikkeisiin tutustuessa ja ne pari muuta kertaa sitten treenataan kunnolla yhdessä. Saa nähdä miten tämä homma lähtee toimimaan :) Pientä soveltamista on vielä ruokien kanssa sillä mulla on vanhan ruokavalion mukaisia ruokia jääkaapissa enkä kyllä aatellu heittää mitään roskiin. Kaikki syödään mitä sieltä löytyy :)

Tämän päivän aamupalaa vähän sovelsin lisäämällä jogurtti rahkan sekaan ja juomalla kahvin edelleen kermalla (siitä kahvin juomisesta kun ei ollut muuta ohjeistusta kuin että sitä saa juoda). Lisänä rahkaan laitoin pienen annoksen heraproteiinia. Tästä on toisaalta syntynyt jo yksi pieni negatiivinen ajatus... Söin joskus 6.30 ja kello on nyt 9.45 ja mun vatsa huutaa ruokaa!! :( Ugh. Ihan järkyttävä nälkä! Ehkäpä mä joudun soveltamaan lisää ja syömään tuon yhden Mass.fi sivustolta tilatun pähkinäpatukan tässä välissä. En mä mitenkään tuu pärjäämään lounaaseen vaikka joisin vettäkin paljon. Jospa huominen menisi sitten paremmin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti