tiistai 26. helmikuuta 2013

Syömisten kanssa taistelua

Pientä hiljaiseloa taas ollut blogin puolella. Tarkoituksena oli jo aiemmin päivitellä mutta se sitten jäi. Laiskuus kai iski. Mutta jospa nyt sitten kertoilisi taas vähän kuulumisia. Treenien suhteen on mennyt aika kivasti. Vaikka viime viikon saldona olikin vain kaksi treenipäivää. Viime maanantaina käväisin zumbaamassa ja sitten lauantaina innostuin menemään Cxworxiin, piloxingiin ja hot joogaan. Ja kyllä vain, kaikki kolme peräkkäin. Oli aikamoinen treeni tuolle lauantaille, myönnettäköön. Mutta olen iloinen että jaksoin sen hyvin. Sunnuntaina vatsalihakset, reidet ja vähän käsivarretkin oli juuri sen tuntuiset että treenattu on :) Tosin ei ehkä niin jumissa kuin olin odottanut. Eilen ei enää tuntunut oikeastaan missään. Viimeksi kun nimittäin käväisin Cxworxissa ja piloxingissa pelkästään jo peräkkäin niin mä olin pari kolme päivää aivan totaalisessa jumi tilassa.

Syömisten osalta tämä on taasen ollut melkoista taistelua välillä. Hiilariherkkumaailmassa tuli käytyä viime viikolla pari kolmekin kertaa :( Nyt on kuitenkin lauantaista asti oltu normaali linjalla ja tarkoituksena olisi tällä linjalla myös pysyä. Ei enää mitään pahoja lipsumisia. Painon suhteen ole muutosta tapahtunut myöskään, mikä toisaalta ei yllätä.

Toisaalta olen myös miettinyt sitäkin että kun miettii tuota liikunnan määrää, niin mä taidan syödä hieman liian vähän, etenkin just treenipäivinä. Sen suhteen olen tässä yrittänyt tehdä muutoksia, helppoa se ei tunnu olevan kuitenkaan. Mutta yritys on kova!

Tällä viikolla olisi suunnitelmissa mennä tänään Cxworxiin ja sen jälkeen ehkä kotona vielä tehdä jotain pientä lisätreeniä. Perjantaina olis ajatuksissa sama homma eli cxworxiin ja kotona sitten vielä jotain muuta treeniä lisäksi. Ja lauantaina piloxing + hot jooga. Siinä olis sitten kolme treenipäivää. Harkinnassa on että pitäisikö vielä sunnuntaille kehitellä jotain. Kunnon reipas kävelylenkki voisi olla ainakin hyvä.

Mun pitäisi myös saada uusi sohva tällä viikolla vanhan tilalle :) Oon siitä todella iloinen. Silloin kun muutin omaan kämppääni, niin sain sukulaisilta heidän vanhan sohvan. Ja nyt mä vihdoin saan ihan uuden ja oman sellaisen. Se on vieläpä sellainen divaanivuodesohva. Eli siinä voi sitten kunnolla löhötä kun haluaa katsella leffoja :D Tarkkaan en tiedä vielä mikä päivä tuo sohvan vaihto olis tarkoitus tehdä.

Mitäs muuta... No talvilomaviikko on tosiaan ohi. Torstaina olisi tarkoituksena mennä taas kouluun illaksi. Kirjanpidon tunti tiedossa. Musta tuntuu että jotain mä sentään olen siitäkin oppinut vaikka olen aikaisemmin kirjanpitoa inhonnut. Parin viikon päästä taisi ollakin kirjanpidon tentti joten pitäs alkaa siihen jo kovasti harjoittelemaan. Mulla pitäs olla pari muutakin tenttiä joten niihin pitää myös alkaa nyt kunnolla lukemaan. Ettei jää viime tippaan. Vaikka välillä musta tuntuu ettei toi opiskelu oikein suju. Mä en saanu talvilomallakaan mitään aikaiseksi vaikka oli tarkoitus. Jostain pitäisi taas kaivaa se opiskeluinto esille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti