perjantai 1. maaliskuuta 2013

Perjantai! :)

Täällä on jääty kunnolla koukkuun aamulenkkeilyyn :) Siitä tulee ehdottomasti tapa, ellei ihan joka päivä mutta kuitenkin useamman kerran viikossa. Keskiviikko ja torstai aamulenkkien jälkeen olo on ollut aivan mahtava. Tänä aamuna jätin lenkin väliin ja päätin nukkua tunnin pidempään. Jollain tapaa olisin toivonut lähteneeni ulos lenkille. Se on ihan erilaista kävellä aamuisin tuolla ulkona kun on niin rauhallista eikä juuri ketään ole liikenteessä. Aivan toisenlaista kuin esimerkiksi iltaisin. Alla kuva torstai aamulta kun oli vielä melkein täysikuu. Kännykän yökuvaus oli aika mielenkiintoinen, lumikin näyttää vihreältä :D


Viikonloppuna olisi tarkoitus vähän siivota, ottaa rennosti, käydä urheilemassa ja tehdä paljon kouluhommia. Tentteihin lukemiset tosiaan olisi tarkoitus aloittaa viimenään. En tiedä liekö olen vähän myöhässä aikataulustakin jo mutta jos nyt viikonlopun aikana saisi lukemiset aloitettua niin ehkä mä niistä tenteistä tulen selviämään ihan hyvin :) Jostain pitäs taas kaivaa se motivaatio tuohon opiskelemiseen.
Huomenna aamusta olisi tarkoitus mennä taas salille. Tällä kertaa ehkä kuitenkin vain Cxworxiin ja piloxingiin, jääkööt se jooga tällä kertaa. Oli viime lauantaina aika rankkaa vetää kaikki kolme tuntia peräkkäin. Vaikka hyväähän se toisaalta teki.

Tänään mun tekis mieli herkutella. Olen miettinyt kaikenlaisia vaihtoehtoja ja alkuun mun teki mieli oikeastaan tehdä vain kunnon runsas salaatti. Sitten aloin miettimään uudestaan ja nyt mun tekis mieli jotain texmex tyyppistä ruokaa. Ostinkin eilen kyllä jauhelihaa minkä vois maustaa tulisestai ja siihen sitten kylkeen vähän vihanneksia myös jne. Kauppareissu taitaa olla siis tänäänkin tiedossa. Jos tällä kertaa herkuttelis silleen fiksusti :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti